Fem sanningar

Klockan är över 12 eller hur? Så kör Dag fem på listan nu då.
  • Jag vill göra bröstförstorning när jag blir lite äldre, men bara väldigt lite :)
  • Jag lägger mej allt för gärna i saker jag tycker är extremt fel men inte har något med att göra, men älskart!
  • Jag kollar dagligen in på en viss persons facebooksida, även ett skabb personen fått på köpet :) Och jag tror ingen av er som läser har en aning om vem jag menar eftersom det är ganska otippat :D
  • Jag tycker det är kul att skriva sanningar samtidigt som att jag hoppas ni tycker jag är hemsk <3
  • Vissa stunder saknar jag en person (sesanningtre) jag inte trodde jag skulle göra. "You don't know what you got till you're missing it a lot"
Nattii folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0