Min(a) bästa vän(ner)

Sitter i skolan, kör tredje dagen från listan nu!
Tänker inte nämna en bästa vän, utan de närmaste vännerna och även andra godingar :)
Sofia Lindegren, har känt varandra i ca två år. Och gått igenom sååååå mycket på den tiden. Kan skriva en hel roman om denna flickan. Vi har gått igenom jobbiga och bra tider, saker har hänt som jag ångrat men aldrig lär glömma och saker jag saknar så mycket. Hon har stöttat mej som ingen annan och en mer förstående brud är svårt att hitta. Vill inte gå igenom allt som hänt här, kan se så fel ut! Men den bästa sommarn i mitt liv hittills, sommaren för ett år sen, det var kanske dne sommaren som innehöll mest skit kanske.. Men vissa delar saknar jag massvis. Och jag måste vara den lyckligaste flickan ivärlden som fått tillbaks samma kontakt med denna fina vän. Jag älskar dej, äkta vänskap <3
Linda Karlsson, mitt egna mobboffer... men du vet att för mej är du guldvärd sweetiiiie. Vi har haft våra stunder.. Haha, bråkat en del kanske? Men kul har vi haft också, fruktansvärt kul :D Ångrar inte en sekund med min Linda. även fast vi vart sekunderna ifrån att slå ihjäl varandra så har det löst sej! Vi träffades första gången i 7an men började umgås mer i typ 9an? och går fortfarande i samma klass. Hennes humör dödar mej, hon har kontig humpor och är rätt speciell. Men jaa, jag älskar henne, mina fina vän:D<3
Ewelina Vessby, Ingen bild på oss så får bli min förlovningsbild och en bild på henne själv, ehe! Ewelina är en nära vän. Kännt varandra i något år fast blivit närmare kompisar sen vi börja 1an :) Hennes humör kan va hemskt, kan bli riktigt rädd för henne, men en bra vän är hon, som ställer upp när det behövs och jag hoppas min fina flickvän vet att jag gör detsamma för henne. Vi kan skratta åt mycket och hon är en riktigt rolig brud :D pusselipusss gosen<3

Och här kommer fler bilder på en del av mina underbara vänner
Orkar inte skriva om alla! Men Vissa av dem har jag varit närmare än andra. 
Och nej, alla är inte med! Ni vet vilka ni andra är och jag hoppas ni vet vad jag tycker om er ändå,
behövs väll inte bevisas på en blogg tycker jag! Love er!
In my houseeeeee ;);)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0