Min första kärlek

Min första kärlek var Alexander Thörnes, haha om det räknas.. Vi va väll tillsammans från 1an till 3an fram och tillbaks om jag inte mins fel ;) Men annars är det väll Viktor, en kille jag var tillsammans med i ca 4 månader kanske lite mer. Detta var när jag gick i 8an.. :)
--------------------------------------------------

Sedärja, följt listan i hela två dagar! Blir att fortsätta med de ;) Lät Evelina och Frida klippa mej förut btw, blev inte så stor skillnad men det var ju inte det jag var ute efter, det jag ville var att få bort det slitna och det fick jag, otroligt tacksam mina tjejor :D Vill ju faktiskt inte klippa av mitt hår nu när det äntligen blivit lite långt, nu blir det att spara alltså ;) Men blir att sova nu, G'natt :D
Haha gammal bild på mej och Frida, gotjej! Hade la rätt så kul på bussen hem ;);)
Även denna gammal :))
-Lite brunare dåja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0