*Ingen rubrik*

Hallihallå!
Blev en kort dag i skolan, kan väll säga att jag "gav upp" och bad mamma hämta mej men blev överby med henne istället och få nya skor, hon vet hur hon gör folk på bättre humör hon ;) Tack mamma <3
Har precis sminkat henne lite och kollat när hon fixat sej, min vackra mamma <3 '
Far och mor ska ut ikväll så blir en kväll med sötasyster!
Imorgon blir det fest med härliga människor och umgås med min goding Sofia som även sover här<3
Det värsta jag gjort i mitt liv är att hänga upp det på andra.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------


Emmisen, I miss u honey <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror att jag vet hur jag ska få dig på dåligt humör också;)Varsågod för stövlarna och tack för make upen och allt ditt smicker<3 Du skulle tagit tt kort på mig och lagt in=))

2011-11-28 @ 22:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0