*Ingen rubrik*

Lena Philipsson – The botten is nådd
"Om jag tappar fästet och trillar ner, så ska jag klättra upp igen"
_________________________________________________________________

NÄSTAN städat klart nu, woooop!
Kommer bli så fint här med soffa och lite hyllor plus tavlor, ihi :D
Går runt och sjunger, jätte passande med tanke på min hals tycker jag, dessutom rätt dammigt när man lyfter på saker här inne, känns ju ännu bättre! Ne men dags att sluta klaga kanske...
Nu är snart faster med sambo och vovvarna här, längtar!
Men nu ska jag väta på att Linus ska ringa så jag kan gratta honom :D
vi hörs kanske innan jag somnar!
Mitt hjärta med rosetten tihi :D
Vovvarna förra vintern uppe i Dalarna <3
Så avslutar jag med den här bilden, för att den är helt underbar! 
Linus och hans helgoa son Rasmus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0